Ready to face unpredictable enemies? Embrace the challenge, adapt your strategies, and overcome each foe. As you don’t know which attack they will perform, they may surprise you and force a complete change in the tactics.
Forge pacts with ancient demon lords and be able to transform into the demon’s aspect temporarily. The more corruption you get, the stronger your demon form is. However, if you reach too much corruption, the demon loses control.
Full refund possible s’ils ont plus de 5 mois de retard, je suis curieux de voir s’ils vont oser annoncer 24 mois de livraison.
Probablement genre 18 avec une marge des 5 mois qu’ils se laissent.
Je serais surpris qu’ils annoncent 12 mois.
Sinon
Whenever a monster dies, all heroes adjacent to it gain a certain amount of Corruption or Soul
Je me demande comment ils vont équilibrer les distance et les cac avec ce genre de règles.
Items are very important in this game; they determine the dice you will roll, have unique use effects, and can even improve your Stats (improving both your attacks and out-of-combat tests ).
J’aime bien les loots, on va un peu revenir à ça après Tanares dont les loots sont un peu plus accessoires (comparés à d’autres types de jeux).
Oui, je pensais donc à des optimisations différentes en fonction des persos :
Le càc, plus risqué mais qui prend plus de booster avec la corruption ou la càd, plus « safe » mais moins gratifiant dans ce cas.
Après j’entends que se serait de trop cloisonné les styles et la corruption qui va avec en fiction d’un archétype donné.
Peut-être y’aura-t-il moyen de compenser cette histoire de distance avec des items et/ou capa spécifiques qui te feront prendre de la corruption à distance ou au contraire t’en préserver ont au càc.
Discover forbidden secrets and get ready for anything with the 𝙈𝙮𝙨𝙩𝙚𝙧𝙮 𝘽𝙤𝙭. Some may be usual in dungeons like secret rooms, traps, and prisoners. Others are completely unusual and unique.