Tainted Grail: Kings of Ruin - par Awaken Realms - Late Pledge ouvert

D’après les premiers retours c’est assez chia… Tu confirmes ? :slightly_smiling_face:

Il y a beaucoup de changements de règles ou c’est à la marge ?

Et dans le titre du topic, il y a marqué « late pledge ouvert »… On peut ajouter des trucs ?! :sweat_smile:

Pour les régles, je ne peux pas dire. Je ferai le tuto ce soir.

Chiant pour les cartes sans doute? car c’est parfois assez mélangé et nébuleux. Mais c’est parce que je n’ai pas encore lu à quoi ça correspondait dans certains cas je pense.

Nébuleux car en anglais :grimacing:

1 « J'aime »

Non mais par exemple, il y a un paquet avec des cartes mélangées. Des cartes Rencontres (numérotées) en plus du compte donné dans les règles, avec des cartes combat/diplomatie avancées. C’est un exemple de truc nébuleux. J’y verrai sans doute plus clair ce soir. :grin:

45% de la traduction en cours, annoncé bouclée en aout/septembre…

• la prod et la livraison c’est possible sous le sapin ?

Ça paraît chaud - non : improbable.

1 « J'aime »

Autrement dit, dans 6 mois… :thinking:

Aucune chance à mon avis. Je peux me tromper mais on a rarement une bonne surprise (temporelle) avec les versions Lang chez Ar! ^^

1 « J'aime »

Oui mais celui de 2025 :sweat_smile:

7 « J'aime »

Et pour ceux qui ont pris la,totale avec fall of avalon ? On doit attendre la toute fin?

1 « J'aime »

Oui. (J’ai pris un One True King, ça va être long :older_man: )

3 « J'aime »

Salut,
Dites, le sujet s’appelle « Tainted grail… late pledge ouvert », du coup tout content je cherche à pledger en retard mais je ne trouve pas où.
On est bien d’accord que c’est fermé ?!

Pour le moment, oui c’est totalement fermé.

Tout est livré en même temps…enfin, j’ai eu 2 colis livrés ensemble le même jour.

Dac, merci pour la réponse. Une idée de s’ils prévoient de rouvrir ? Ne serait-ce que pour prendre les correctifs du premier jeu…

J’ai posé la question sur le KS mais j’ai pas eu de réponse…
J’ai pas l’impression qu’ils vont rouvrir du coup. :sweat_smile:

Mince dommage ! Espérons qu’ils changent d’avis alors :wink:

Je crois qu’ils ne l’avaient pas fait pour Etherfields, mais je ne suis pas sûr de moi.

1 « J'aime »

UPDATE #48

09/07/2024 19:13

English version fulfillment is complete / LANG versions of Kings of Ruin status

Update #48|100%xauto

Learn more about the fulfillment of the ENG version of Tainted Grail: Kings of Ruin! Also, check out the news about the status of the LANG versions!

Well met, Travelers!

We are back with the most recent news from the world of Tainted Grail: Kings of Ruin!

The ENG version’s fulfillment

As all the HUBs have informed us that the shipping has been concluded, most of your pledges should have been already delivered or are reaching your doorsteps as we speak! If you’re still waiting for your parcel with the ENGLISH version of Tainted Grail to arrive and haven’t been in touch with our Customer Support yet, feel free to contact us here:Submit a ticket : Awaken Realms

Completing the fulfillment phase also means that all of the replacements for the Fall of Avalon Guardian die (mentioned in update #42), and the Black Goat of the Moors miniature (affected backers have received direct emails from our Customer Support) have been sent out and should get to your houses shortly! If you haven’t received your replacement parcel yet, don’t worry; you’ll probably get it soon :slight_smile:

However, if your parcel is missing the Guardian die or/and the Black Goat of the Moors and you haven’t received any direct information from us, please check your email spam folder for it. If it’s not there, contact our Customer Support as well.

Rate Kings of Ruin

So, with the fulfillment of the ENG versions concluded, we kindly ask for your opinions on the game :slight_smile: We would be beyond grateful if those of you who already had the opportunity to experience Kings of Ruin could take a moment to share your thoughts on BoardGameGeek here:Tainted Grail: Kings of Ruin | Board Game | BoardGameGeek

LANG versions status

And… as we’re finally done with the ENG version of Kings of Ruin, we will focus on the status and progress of the language versions of the game in the upcoming updates.

Regarding the LANG versions, we estimate that approximately 70% of all translations have been completed by now. Considering such a massive amount of written content, this process requires a fair amount of time if we want it to meet our standards of top-notch quality and your high expectations. However, with the current progress, we are on track to have all the translations finished in Q3 2024, as we promised in update #45.

During this ongoing process, our DTP team works hard to assemble the translated files systematically. Once all files are translated, we will undertake multiple proofreading to make any necessary wording adjustments and ensure that the LANG versions of the game are ready to hit your tables!

So, as previous mentioned previously - we anticipate completing all the translations by the second part of Q3 2024. At this point, we’ll be able to provide you with further details regarding the ETA for production and fulfillment.

Fall of Avalon 2.0 App content

Last but not least, we also have some information about the 2.0 update of the Fall of Avalon app. As we’re pretty close to wrapping up the work on the app, we estimate that 2.0 content should be available for you by the end of the month.

We understand that this process is definitely taking longer than expected, and we are sorry for all the inconvenience this delay has caused. However, all this time, we are doing our best to be convinced that we’re giving you the best solutions we can. As soon as the work is finished, we will update you that the new content has been added to the existing app. So stay tuned!

And that’s all for today, Travelers! Be prepared for our return, as we’ll be back with more Kings of Ruin news next month!

Take care :slight_smile:

3 « J'aime »

Plus qu’à attendre la livraison en 2025…

4 « J'aime »

Punaise…c’est long…
A ce rythme je vais recevoir ISS et Tainted grail en même temps, sans jamais pouvoir les faire…

2 « J'aime »