LOW is a tabletop fantasy dungeon crawling adventure game for 1 to 4 players. Embark on perilous quests to rescue villagers, recover lost artifacts, wield dark relics, and defeat evil monsters. Survivors may return to the village to rest, recover, upgrade equipment, and recruit additional party members before continuing the adventure. Perish in the deep or emerge a legend!
Players take on the role of fantasy heroes working cooperatively to complete quests. The rules are identical whether playing true solo (one player controlling one hero), solitaire with multiple heroes, or with friends each controlling one or more heroes. Team up to increase your odds of success, or delve into the darkness alone if you dare!
Je ne pense pas l’avoir vu passer ici mais je le suis depuis un bon moment. J’espère juste qu’il sortira aussi en PnP. Sur la chaine YT on peut voir la progression du développement du jeu.
En tout cas il me fait bien envie, format voyage, léger mais complet et je suppose une bonne rejouabilité avec le système de tuile classique.
A surveiller
Il a mis à jours les fichiers avec la RC1 le 3 octobre. Mais je ne vois pas comment avoir les tuiles pour les 3 quêtes du livre de quêtes, quelqu’un sais comment les avoir?