Initiative sympatique de Reptilian Overloads pour supporter la Croix-Rouge Ukrainienne…
Hello friends, like many of you I’ve been watching the news reports this past week and my heart breaks for the people of Ukraine, who’ve been forced into an unbearable situation and whose lives have been turned upside down by war.
I’m also in awe of the incredible courage of the ukrainian people and President Zelensky, and I want to recognize that bravery and give them all of the support that I can.
I’ve created a special emergency relief miniature, Commander Ze, to help raise funds for the Ukrainian people. Just like medicat, It’s a choose your own price stl. Give what you can or what you’re able to or simply print and paint the model and share it on your socials to help boost the signal. All profits from the model go to the Ukrainian Red Cross Society.
I hope that Ukrainian and Russian leaders can come to a peaceful resolution and that we can once again be brothers and sisters.
Surtout pas ! Faut les conserver précieusement pour quand tu sortiras de ton abri antinucléaire après l’apocalypse nucléaire, ça te permettra de t’acheter un flingue, du lait de brahmine et des conserves de canigou.
La préco Children of the Blood Moon Set de KarolRudykArt s’est lancée sur leur store. Le all-in 75mm est à 699€ et celui en 32mm est à 270€. C’est la promo for first clients… après ça passera à 883€ et 338€.
Projet qui va sans doute être sympa c’est le prochain KS par Kimera Models… des figurines et des peintures. Je vais sans doute faire all-in sur les peintures
Elder scissor knight, kingdom death. Elle est magnifique, mais je n’ai pas encore osé la peindre. Dans le même genre, dans la même gamme, tu as le scissor knight (mais il est maigrichon) et le gold smoke knight. Mais l’elder est le plus beau des trois pour moi
Et aussi à @Plakette
ça vaut le coup d’attendre le KS pour chopper des peintures?
Sachant que le set de base est à 75€ chez BCC?
J’hésite entre cette gamme et la scale75 artist pour du monopigment…