Railroad Ink Challenge par Horrible Guild - Livraison Q1 2021

Bientôt

1 « J'aime »

Bleu et rouge

1 « J'aime »

C’est bon j’ai trouvé mon bonheur merci à tous ! :kiwi_fruit:

Un Grenoblois a accès au PM?
@kakawette, si personne localement …???

Yes j’ai accès si il faut

tu as pris quel pledge déjà?

All-in :scream:

1 « J'aime »

https://www.kickstarter.com/projects/horribleguild/railroad-ink-challenge/posts/2939856

The most attentive to details among you may have noticed that the Eldritch expansion pack contains 4 dice, and not 5… this is because the Tentacle expansion, which upon reveal included 2 dice, was one of the expansions that needed the most work from our designer duo to be perfected, and in this process it became a single die expansion (but trust us, this is for the best). We realized that the old version was not always working as intended, while the new version implements the same gameplay concept with a cleaner and more enjoyable mechanism that gives you more freedom to mix the madness-inducing Tentacles with your networks.

Il n’y a que moi qui ai l’impression de me faire enfler et qu’ils ont surtout cherché à faire en sorte de pouvoir caser les dés par 4 dans les minis boites et que sinon ça faisait un dé en trop…
alors certes l’extension est peut-être réellement mieux mais moi j’aimerai bien un dé en plus, ils ont qu’à pondre une nouvelle extension en un dé !

1 « J'aime »

Une extension SG modifiée avant la phase de production, ça ne me choque pas trop… et vu le nombre d’extensions incluses dans le pledge de base, je doute qu’elles sortent toutes régulièrement à part égale, donc je ne suis pas forcément pour réclamer une de plus pour une fois (même si je ne dis pas non non plus :stuck_out_tongue: ).

Oh tu sais, les extensions sont pas de trop comme on enchaine vite les parties, histoire de varier.

Je pensais pareil avec mais au final c’est vraiment des petites sucreries que tu met pour varier un peu les parties.

Le lien vers le livret de règles dans la première actu KS n’est plus valide…
est-ce que quelqu’un l’aurait sauvegardé ou saurait où le retrouver ?

Désolé, je pensais l’avoir DL mais apparemment non.

1 « J'aime »

trouvé :


en fait il y a aussi le lien sur la page de la campagne et il est OK, seul celui de l’actu est KO
2 « J'aime »

Retardé :frowning:
…il sera pas sous le sapin :sob:

Yep j’ai vu ça. C’est con car sans forcément compter dessus j’aurais bien fait péter le jeu a noêl ^^

Vu le peu de news jusqu’ici, j’étais déjà parti sur du février pour ma part ^^

Y a eu quelques updates pourtant non ?

Ouais mais pas où ça parlait de règles presque finies et de proof chez l’imprimeur. En général c’est à partir de cette news là que je compte 4-5 mois avant l’étape de livraison.

Si c’est février c’est bien il arrivera pour l’anniversaire ^^

Suffit de laisser le sapin plus longtemps héhé

Actu #27

Another development update: more rulebook previews!

user avatar

Horrible GuildCréateur

4 novembre 2020

Dear backers,

a very quick update today… we have some more rulebook previews for you! Quite a lot of them, actually. At this Dropbox link you will find the rulebooks for all 7 expansion packs, including stretch goal ones (Arcade, Eldritch, Electricity, Engineer, Futuristic, Sky, and Underground), as well as the additional rulebook including the rules for all of the other kickstarter extras, like the Solo/Giant/Epic boards, the additional Goal cards, and the Scenario cards (previously called « Blueprint cards » during the campaign).



Click on this image to go straight to the rulebook previews on Dropbox!

Note that we still have a couple of our own proofreading rounds to do, and there’s also a few tweaks that we still need to do here and there (we have to update the various QR codes you will find on the rulebooks, for example), but your many comments about the rulebook previews of the core games that we shared in our previous update have been incredibly helpful… so we wanted to share these additional previews with you earlier rather than later, to involve you in the process from an earlier stage.

Feel free to post your comments directly on Dropbox (which would be the optimal way to do it, but posting them here on Kickstarter would do as well, if you prefer).

Your comments have been really helpful so far, so keep them coming!

We can’t wait to read your comments about these additional early rulebook previews!

Until next time!

Sincerely,

the Horrible team

ai

2 « J'aime »