Sleeve Kings Saison 4 - par Imperial Publishing Inc. - PM et late pledge ouvert

C’est quand la campagne ?

Et sinon sur Gamefound on est prélevé au moment du pledge ou c’est a la fin comme KS ?

Il y a un PM sur Gamefound ?

Merci

Moi j’avais pris 5paquets, j’en avais reçu 10. Oui ça vaut le coup :sweat_smile:

3 « J'aime »

Season 4 Crowdfunding

We are so excited to announce our Season 4 Crowdfunder will be launching on GameFound on November 29 in less than 3 weeks! Click HERE to check it out and be sure to « FOLLOW » to be notified when it is live!

What’s New For Season 4?

For the first time we are launching on GameFound rather than Kickstarter. The fees are lower, the survey is integrated into the platform and the site is more dynamic for both creators and backers. We hope this will be our most successful project yet!

Featuring 4 new standard sleeve sizes and one new premium sleeve size, bringing the total to 51 unique skus and sizes!

We have also added many more games to our app and googlesheet and will update our bundle offerings to include all the latest games too!

Follow Here

Five new skus to choose

  • SKS-8840 -« Everdell Mini Compatible » (44 X 63 MM),
  • SKS-8841 -Medium Square Sleeves (65 X 65 MM),
  • SKS-8842 -Kpop Collector Size (70 X 100 MM)
  • SKS-8843 -« Unsettled Compatible » (110 X 110 MM).
  • SKS-9967 -Prem Thickness « 7 Wonders » Sleeves (65X110 MM)

Last Chance For 2018 Prices!

We launched our first Kickstarter in 2018 but nasty inflation has eroded the buying power of the dollar by 18% since then. That means what we could buy for $1 back then now costs $1.18. Worse still, the factories in China were getting 6.3 RMB to the dollar and that had jumped to 7.25 today. Not only is US inflation heating up, the RMB has weakened 15% with respect to the dollar. All of this means we MUST raise our prices. In fact, we will raise the MSRP of all our sleeves across the board in early 2023.


This means Season 4 will be the last chance for backers to get sleeves for as little as $1.60 per pack at the Diamond Level. That is 46% off the new MSRP for Standard Sleeves! We urge you all to not let this opportunity pass you by for the absolute lowest prices our sleeves will ever be sold at!

That’s right, the pledge levels and pricing are the SAME as our initial 2018 Season 1 Project, for the last time!

2 « J'aime »

Avec la parité du dollar/euro et le fait qu’il faille faire un inventaire complet et précis (c’est pénible de sleever 1000+ cartes et de se rendre compte que tu vas tomber en panne de 8 ou 9 sleeves…), j’ai pris le parti de payer un peu plus cher (directement chez Phiphi ou les autres fournisseurs), mais de ne prendre que ce dont j’avais besoin quand j’en avais besoin… oui je sais c’est pas très tendance ni écolo, mais rien que le fait de parler de sleevage est il vraiment tendance :smiley:

Moi je fais un mix des 2, je regarde « à la louche » ce dont je vais avoir besoin pour passer ma commande KS, et je complète avec des commandes ponctuelles chez Philibert (qui distribue maintenant SK) si je me retrouve à cours

2 « J'aime »

Avez noté une différence entre celle du KS et celles de Philibert ? Car j’avais acheté 1000 sleeves, on m’a dit elles collent pas. J’ai testé avec plusieurs paquet, elles collent. Et non on ne mange ou on a les mains moites haha

Plus sérieusement, les sleeves du KS et celles de Philibert viennent de la même usine.
J’en ai des 2, aucune ne « colle »

Mais tu veux dire quoi exactement par « collent » ? y’a une substance dessus ?

J’ai jamais eu de problème de sleeves qui collent avec Sleeve Kings, que cela soit celles des KS où celles que j’ai acheté en ligne sur des sites comme Philibert.

J’en ai plusieurs milliers.

1 « J'aime »

Pas de soucis non plus. Après mauvaise serie ou stockage pas adéquat ?

Je penche pour des copies chinoises.

est ce que quelqu’un serait intéressé par 10 ou 15 Packs de Sleeve King STD USA 8807?

Alors j’ai regardé parceque je me dirige tout droit vers un pledge Diamond… Et cette référence à pas l’air fréquente ? Le seul jeu hors 6 qui prend et autre qui a besoin de cette référence c’est GWT2 dont l’insert n’accueille pas les sleeves… :confused: Tu as sleeve quoi avec cette réf ?

Moi rien c’est pour ça que j’en ai en trop :slight_smile:
En gros ce sont surtout des jeux FFG style Arkham Horror, Eldritch horror, Descent 1, 2 etc.

1 « J'aime »

Si ça me revient moins cher que de passer par le KS je peux t’en prendre 5

This is our first rodeo on Gamefound. Come to find out, there is a 7-day review process. We thought that it was just click the button and go. Nope! It’s click the button and wait. It looks like it will launch next week. On the positive side, everyone will have their Christmas games before it closes and can make any final changes to their pledge.

2 « J'aime »

Moi, qui ne comprenais pas pourquoi la campagne n’avait pas été lancé. Merci

au fait

ABOVE the $45 level (Platinum and above), we are happy to announce that those will be VAT/Customs friendly for the following areas:

dont l’europe

2 « J'aime »

et sleeve kings vs paladin ca donne quoi ? vous en êtes content ?

mais juste en dessous c’est marqué :

In other words, if you pledge for a reward at the $85 level or above, your rewards will ship from within your respective region, meaning the USA, Canada, EU or Australia.

Please note that we are not experts in VAT/Customs so you will need to review your own country’s laws/regulations to best understand what you may actually pay when the rewards arrive.

Clairement les Sleeves kings font très bien le taf. Je les préfère même aux Paladins personnellement.