Sleeve Kings Saison 4 - par Imperial Publishing Inc. - PM et late pledge ouvert

J’en ai aussi dans mon pledge :cold_face:

J’ai les 2 réf mentionnées dans ma commande. On va attendre encore un moment!

Dernière update avec la deadline du PM et le restock…

The latest and greatest in trying to get your sleeves to you. Also, the PM will close on November 15th.

After two conventions and a vacation, I’m finally back on task to let everyone know where we stand on shipping. Sorry for not getting this out quicker, but I was seriously AFK in Europe’s frozen, but beautiful most northern reaches.

First and most importantly so that nobody misses it…

The PM is closing on November 15th. (I wish I could put this in red.)

Maybe I should say it again…

The PM is closing on November 15th!!!

We need to cut off the fulfillment at some point. If you have yet to complete your selections and pay the shipping, please do so soon. For those who have deferred selections, we will continue accepting those orders into the new year. Please see Update 20 for the procedure for selecting your deferred sleeve packs.

Shipping Update

Just getting back from a much needed vacation, I have SO MANY emails from you all. I’m working though those individually, but for now, here are updates in general by region.

Europe (Including UK)

After last month’s update (right before the first convention), we airmailed the missing sleeve sizes to our distributor so that he could finish the shipments. Those sleeves allowed more pledges to ship. Now, we have a small restock of sleeves arriving from China this week, which will allow more pledges to ship. Then, I dropped a bunch more pledges on our distributor from people who had finally completed their PM. Even before these new pledges, we are short enough sleeve packs to fulfill all the current pledges in the distributor’s system. We now have a very large shipment that we ordered from the factory last month is supposed to leave China next week. This will allow all the remaining orders to be shipped. The last orders will ship sometime around the beginning of December.

The problem appears to be that we just didn’t anticipate such a strong response to the campaign and we didn’t come even close to staging enough sleeves for fulfillment. That is truly on us and we made all the efforts we could through emails trying to get the factory moving quicker to produce additional packs, but it just takes time. I apologize if yours is one of the orders that are being delayed, but know that at the latest, it will ship in December.

I also have 8 orders showing in Gamefound that still need to be sent to the distributor. I’m holding on sending these over until after the PM closes on the 15th.

1 « J'aime »

Ça ressemble quand même beaucoup à la dernière update… On va attendre voir si ça bouge réellement mais la confiance n’est plus tellement là.

Y’en a encore ici qui n’ont pas reçu leurs sleeves ?

1 « J'aime »

Moi j’ai toujours pas reçu. Faut dire que je fais partie de ceux dont les refs n’étaient plus disponibles.

1 « J'aime »

Pareil pour moi, j’avais également des refs en rupture

1 « J'aime »

En plus des refs manquantes, j’ai aussi des pièces en métal dont on n’entend jamais parler. Donc je m’attends à une « surprise » quand ce sera livré dans 2 mois…

pour ceux qui ont manqué la campagne et/ou à qui certaines ref introuvables manquent, il estpossible de faire sa liste au père noël auprès de Ludum. ça se passe par là-bas :

2 « J'aime »

Toujours aucune nouvelle de mon pledge.

1 « J'aime »

Après le dernier update, je ne m’attends pas à ce qu’on ait quoi que ce soit avant décembre.

J’ai tjs rien reçu… j’ai demandé un remboursement il y a quelques jours.
Etant très satisfait des Gwardians de @Pimp3D_insight . Je préfère reprendre un pledge chez lui.

1 « J'aime »

Bon a priori, si on reçoit nos sleeves en décembre ce sera déjà pas mal.
Ils viennent de répondre aux messages sur GF et ils annoncent l’arrivée de sleeves en Grèce pour mi-décembre. En admettant que ça arrive à temps, ça va être short pour les avoir avant Noël :sweat_smile:

Bon en même temps entre un jeu et des sleeves sous le sapin…mon choix est vite fait :wink:

1 « J'aime »

Alors j’ai eu une réponse en passant par leur mail : support@sleevekings.com
Ils m’ont dit ne pas recevoir les mails envoyés via Gamefound.
Et ils annoncent clairement une expédition des pledges pour début décembre.

1 « J'aime »

bonjour à tous,
ceux qui ont commandé des pièces les ont ils reçues?
quel était le montant total au fait (juste pour info, je n’en avais pas commandées)

Bon, les sleeves sont arrivées en Grèce mais forcément il y a toujours un truc et cette fois c’est au port que ça bloque :

Mais j’ai reçu ce matin une notif de retour en stock d’une boutique que je suivais. J’en conclus donc que ça s’est réglé au port…

Europe
Finally, great news! Over 80% of the remaining orders have been shipped starting last week and the remaining ones will go out by the end of the week.

C’est un plaisir de savoir que je fais partie des 20 derniers %.

2 « J'aime »

:person_raising_hand:
Je préfère me dire qu’être dans ces 20% fait de nous des personnes spéciales…

1 « J'aime »

:person_raising_hand:
On est nombreux ici à être spécial