[Terminé] "Way of the fighter" par Soda Pop - Livraison juin 2017

Et voila… Ca sort l’arme SDE pour rameuter du monde.

J’attend de voir le résultat de la réécriture des règles de SDE mais si c’est foireux je pense que SDP pourra m’oublier pour leurs futures campagnes.

vu les échos des gens qui beta testent le jeu, ça devrait être très bien! N’ayant pas le jeu et n’y ayant jamais joué je n’arrive pas à tout suivre, mais ça m’a l’air pas mal du tout…

Un peu déçu que les mobs soient pas moins prévisibles en mode arcade, mais apparemment, le système choisi est tout de même pas mal du tout.

Déterrage de post pour cause d’annonce par Ninja Division… des figurines à venir pour le jeu.

Way of the Fighter Miniatures Arrive!

Replace the standees for your games of Way of the Fighter with new fighter miniatures. Twelve new miniatures are ready to make your way to the table! These miniatures also make excellent characters for modern tabletop games, as well as fun collector’s pieces for painters.

If you were a Way of the Fighter backer and these minis were part of your reward, we will include these miniatures automatically with any order you make from the Ninja Division store.


1 « J'aime »

Faudrait que je me penche sur celui-là aussi pour savoir ce que ça donne ^^

Three new Way of the Fighter miniatures will be available this week!

They are Kasi, Ranveer, and you will find out about the third one when they go up on the webstore…she is everyone’s favourite… 😉

All three miniatures will start being added to orders going out this week, to those of you who had them as part of your pledges. You don’t need to do anything to have them added to your orders, we automatically do it for you, please see here for all details:

https://ninjadivision.co.uk/pages/kickstarter-information